Ytterligare en ljugande VoF-journalist

Saken gäller Amina Manzoor  text i DN om en rapport som dragits in på grund av plagiat av en textdel i Bioinitiativerapporten. Retraction Watch EUROPAEM EMF riktlinjer 2015 presenterar riktlinjer för behandling av människor som anses ha skadats av signaler från Wi-Fi och mobiltelefoner.
Amina Manzoor påstår i sin text i DN att det är en forskare från KI som plagierat texten  ur forskningssammanställningen Bioinitiativerapporten, men det var ett påstående som hon saknade belägg för. Hon konspirerar helt enkelt, för att ge sken av att det är på det sättet hon vill att det skall vara, men det finns ingen sanning i det hon skriver. Så här svarar hon på Twitter.
 –

Varför inte skriva ut forskarens namn?

Annonser
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s