På VoF:s forum

På VoF:s forum

Läser jag: ”Ett bottennapp i VoF-hat som är så pass extremt att inte ens 5s vill publicera det på sin ”nättidning” Newsvoice utan föredrar att göra det på annat sätt.”

Intressant, det mesta har de själva skrivit som jag länkat till, det är alltså ett bottennapp i hat, det dom själva skriver?  VoF utövar ett djupt kränkande angrepp mot  sjukdomsgruppen elöverkänsliga som lider svårt av mikrovågsstrålningen, vilka de ständigt förföljer massmedialt. Mig har de jagat, gjort otaliga skärmdumpar från min Facebooksida, de har gjort en blogg om mig. De har gjort mycket för att skada min person. Så gör de alltid om folk inte räta in sig i ledet och antar deras korkade syn på vetenskapen. VoF är de mest avskyvärda, vuxna män samt en del kvinnor, jag någonsin träffat på i mitt liv. De har mentalt fastnat i 8:an på högstadiet. Jag hatar dem verkligen, så de har helt rätt. Här finns ingen humor bara ren dokumentation över deras eget avskyvärda genomelaka hat mot allt och alla som hotar den industri de lobbar för. Var det inte det nazisterna gjorde, förföljde sjuka människor allra först? De avhumaniserade sjuka människor. Med all rätt avhumaniserar jag dessa byrackor och bastarder i VoF.

Några exempel:

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

