Försöker VoF stoppa mina bloggar?

Efter att VoF och Facebooksidan ”Chemtrails Snillen spekulerar” fått veta att jag lagt upp de personer  i denna blogg, som förföljer dem som dokumenterar spridning av aerosola miljögifter från flygplan, chemtrails, så har jag fått flera problem, med bloggen på Word Press. Men det som oroar mest, är att klickar man på Blogga med WordPress.com. så kan sidan inte hittas. Är det Chemtrails snille spekulerar som ligger bakom detta, så  bekräftar de, att de ingår i ett nätverk som försöker tyst opinionen, att de är anhängare till VoF.

Det här inlägget postades i VoF. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Försöker VoF stoppa mina bloggar?

  1. Solveig skriver:

    Varför skulle länken plötsligt vara felaktig? Så aggressiva som VoF är det inte långsökt och det hände nu, när orgonitsnillana blev presenterade i denna blogg efter ni trakasserat mig och andra under lång tid.

    Gilla

    • Betald av smhi skriver:

      Därför att den är det.
      En fungerande länk kan helt enkelt inte se ut så som den du lagt in.
      Med din vetenskapliga bakgrund så kommer du säkert fram till det rätt snart om du läser på standarden RFC5988 ”Web linking” från Internet Engineering Task Force.

      Gilla

  2. https://https//wordpress.com//?ref=footer_blog Så ser din felaktiga adress ut prova med den här om du vill länka till din blogg. https://solveigsblogghotell.wordpress.com
    Tack för att jag får ligga överst på din lista

    Gilla

    • Solveig skriver:

      Varför ändras adressen av sig själv? Som jag skrev här under, är adressen bokmärkt. Jag hade jag gärna velat ha svar på hur den kan ändras av sig själv. I vilket fall är det fixat fick hjälp med det i en WordPress grupp.

      Gilla

  3. Solveig skriver:

    Jag lägger inte in länken, den ligger i mitt bokmärke och har gjort det i flera år. Sidan kommer alltså upp automatiskt när jag klickar på bokmärket, så någon/något måste ha ändrat länken. Är länken fortfarande felaktig?

    Gilla

  4. Lars-Göran Andersson skriver:

    Solveig jag skull bli glad om du justerar min ålder på https://vofvof.wordpress.com/vof-utovar-forfoljelse/trollen-pa-natet/
    Jag är 59 år och snart 60
    För övrik vill jag tacka för att jag fått äran att ligga överst på din lista
    Tack och ha en bra dag

    Gilla

  5. Solveig Silverin skriver:

    Hej Lars-Göran! Inlägget gjordes 2016-09-08 uppenbarligen hade du inte fyllt 59 år då. Eftersom jag inte ändrar inläggets datum får du förbli ung. Ja, det är alltid en ära att stå först, du tillhörde ju de mest aktiva också och det måste du ju ha en eloge för. Är du fortfarande kvar på SMHI:s facebooksida och bevakar så att inte folk lägger in chemtrailsbilder? De senaste två åren har en hel del fåglar och insekter försvunnit . Se gärna min senaste dokumentär https://www.youtube.com/watch?v=xEKe1tTpLHQ&t=133s

    Gilla

Kommentera

